tisdag 19 oktober 2010

Ucchhh

Vilken skillnad på väder hörni. Sist jag skrev var det ju underbart, idag vill man dra nåt gammalt över sig! Vi har handlat plåttak till de små liven idag. När vi kom hem satte jag mig och räknade ihop kvittona. Kan ni gissa vad kalaset är uppe i? Svaret kommer i nästa inlägg. Det kan ju vara bra att veta om ni går i hönshustankar. Det är i princip bara stuprör och hängrännor som saknas nu. Nu ska jag krypa ner i soffan en stund, med lite varm choklad ;) Ha de bra/Marie

4 kommentarer:

  1. Ja jag funderar på att bygga hönshus ute på balkongen ;) Tror kalaset gått på 17 678 kr vad får man om man vinner?

    SvaraRadera
  2. Jo den som kommer närmast kan få en trisslott!!Men då måste väl några till komma med en gissning. kom igen nu=)

    SvaraRadera
  3. Jimmy gissar på 24000 och Jonas gissar på 32000 men de orkar inte skapa ett konto för att lämna en kommentar=(

    SvaraRadera
  4. Tja! jag slängde ur mig frågan här på jobbet till Fredde herrgård,han gissade på 80000:-.Undra om han har räknat med lönen till snickaren då? =).Ha det bra så länge.

    SvaraRadera