måndag 21 november 2011

Ny hundsoffa


i vardagsrummet. Hittade en soffa på blocket, som jag släpade hem med hjälp av dotter och hennes pojkvän. I morse när gubben kom hem efter nattens arbete väckte han mig med orden "vad har du gjort" Han tyckte hallen var full med skräpbräder=) Jag började nästan ångra mig. Men... efter lite nytt virke i botten, ny madrass från jysk och en pläd blev den så här fin. Hade även tänkt måla den vit, men jag vet faktiskt inte. Den får vara så här ett tag i alla fall. Jättenöjd;) Vi får nog kapa benen lite bara, hundarna börjar bli gamla och har lite svårt att hoppa högt. Nu ska jag mysa med räkor och gubbe, ha det gott/Marie

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut för dem! Jag tycker att den ser fin ut som den är också, utan vit färg också :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera