torsdag 5 juli 2012

Lillsemester

Jag har varit iväg på en resa  med jobbet till Helsingborg. Där bodde vi på en fantastisk gård www.bossons.se den kan varmt rekomenderas om nån har vägarna förbi, om inte annat bara för att fika. Så gästvänliga ägare och supermysigt boende;)  Dessa söta kattungar bodde i stallet på gården. Vi hann även med en liten tripp till Köpenhamn. Nu ska det jobbas två veckor till sen är det dags för semester. Nu börjar jag längta efter riktigt sommarväder, nån som vet vart det håller hus? Ha det gott/Marie

1 kommentar:

  1. Åhh så underbara små kattungar. Jag drabbas jämnt av ett sånt ha-begär när jag ser dem. Suck..men inga katter här blir det. Vi är väldigt allergiska tyvärr.

    Våra nya små höns är så underbara. Hoppar upp i knäet och vill gärna sova bredvid oss. Men imorgon måste jag kolla varför en av de två minsta haltar till ibland. Jag hoppas att det inget allvarligt är.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera