måndag 9 juni 2014

Hemma igen

Nu har vi kommit hem från Cypern efter en veckas semester. Det har varit så härligt med goa vänner, några stannade kvar en vecka till. Men vi åkte hem och avlöste djurvakten som nu är där den andra veckan. Jag blev så glad när ja såg två sparrisar i landet. Jag trodde nämligen de dött, men de var bara lite sena;) Idag har vi så fint väder att jag har sökt skugga en stund och passar på att blogga. Vi har lagt 5 ägg i kläckaren från vad jag tror är Sonjas (den blå)ägg. Undrar vad det blir för färg med Farbror Barbro och henne? Nu ska jag ut i solen igen/Kram

1 kommentar:

  1. Vilken tur med sparrisen!!

    Har två hönor som vill ruva men jag tvekar.. Vi har ju 17 stycken redan. Fast tre tuppar ska ju bort om jag bara kan bestämma vilka.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera