onsdag 17 september 2014

Dator igen

När gubben kom hem idag sa jag att min dator slutat fungera. Han går och sätter på den och jaa vad säger man. Inget fel på den! Så nöjd för just blogga är jag så obsekväm med på nåt annat än den stora datorn. Nåt annat jag är väldigt nöjd med är vårat uterum. Trodde aldrig det skulle användas så mycket. Vi har inte tittat på tv på hela sommaren:) Vi har använt det med infravärme när det varit för kallt. Med öppna glaspartier när det varit för varmt, och allt därimellan. Efter middagen ikväll gick jag ut för att ta en bild. Nu vid skärmen ser jag att det ligger tofflor och trädgårdsslangar kors och tvärs, men så ser det alltid ut hos oss. De stackars hönsen har fått tillbringa hela soliga dagen inne i hönsgården, men de har det nog bra ändå. Ha det gott/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar