måndag 22 augusti 2011

Förbannad!!


Nu känner jag mig riktigt motriggad som sonen brukar säga i poker. Var och shoppade i Haninge idag. Hittade en riktigt fin jacka som maken betala=) extra kul. Stövlar och en klänning. Känner mig jättenöjd. Vad händer då tror ni? Jo en bildåre har kört på min bakre kofångare och hjulhuset + pyspunka på däcket...OCH DRAGIT! Över 2000:- och utan bil i en till två veckor=( roligare kan man ju ha eller hur. Ja ja nu har jag fått klaga lite, man får ju motion av att cykla. Ha det gott allihop/Marie

2 kommentarer:

  1. Men vad?!! Herregud vad arg jag skulle bli och ledsen över en onödig utgift!! Vilken snäll man du har som betalade de fina kläderna ;)

    Sv: Med "jättesmisk" menade nog min son att bli smiskad riktigt mycket på rumpan :))
    Ha det gott! / Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Så himla surt med bilen :(

    SvaraRadera