måndag 11 juli 2011

Stor sorg


I morse när vi kom hem efter hundpromenaden låg lilla Greta död i hönsgården=( Vet inte vad som hänt. Inga synliga märken, fortfarande varm. Hon ligger längst till vänster på föregående bild, väldigt fin färg. En av de få som verkar vara hönor också, typiskt. Planteringsbordet är nästan klart nu, bara plåten som ska dit. Smilla våran collie har kommit på att man kan valla små kycklingar, jättekul. Håll nu tummarna för att det inte är nån sjukdom vi fått så fler kycklingar dör./Marie

2 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen! Jag som älskar höns är så glad att jag hittade din blogg!! Jag har själv 9 dvärg kochiner. Jag lägger till dig på min lista så att jag inte missar något :)
    www.lyckligapraliner.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Så himla tråkigt. Hoppas det inte var något smittsamt hon dog av :/

    SvaraRadera